SRPSKI JEZIK. Rad na tekstu. Uspomene, doživljaji i saznanja.Milutin Milanković.



               
                            USPOMENE, DOŽIVLJAJI I SAZNANJA


1.Svi nastavnici su mi podjednako dragi,nebih mogao da izdvojim omiljenog nastavnika.Svaki predmet je zanimljiv na svoj način i svaki od njih nosi svoje zanimljivosti . Svaki dan se nešto novo nauči.Osobine dobrog nastavnika su: Posvećenost svome poslu,da teže napretku i dobrim rezultatima učenika,da su nasmejani i pozitivni i ne previše strogi.Nastavnici mogu da motivišu učenika pre svega interesatnim predavanjem,da ih privuku i zainteresuju za svoj predmet.

2.Saznajem da mu je treći razred bio razočarenje, da su mu predavanja bila dosadna,nije bio mnogo zainteresovan za neke predmete.U četvrtom razredu je počela da se uči hemija i baš ga je taj predmet privukao i osetio interesovanje za taj predmet,a i nastavnik je bio dobar. On je bio odličan đak. Nije voleo istoriju i geografiju. Istorija mu je bila dosadna ,zbog učenja o srednjem veku,a geografija kako kaže zbog učenja naziva i imena i zbog upotrebe geografske karte.

3.On kod nastavnika poštuje to : Što pričom i pogledom ,natera učenika da pažljivo sluša,time ih zainteresuje za predmet koji predaje. Što je njega i privuklo ka prirodnim naukama,a i nastavnici su mu bili dobri.A to su bili nastavnici hemije i matematike. On zimski raspust provodi eksperimentišući u sobici koja je služila za kupatilo,on je preuredio u hemijsku laboratoriju. Naručio je spravice iz Beča i otpočeo svoj eksperiment koji mu je nastavnik pokazao. Pomoglo mu je veliko interesovanje za prirodne nauke, upornost, veliko zalaganje i posvećenost tom predmetu.

4. Njegov  nastavnik matematike je pre svega bio vrlo ugledan,školovan ,znao je nemački jezik. Kod Milankovića je cenio to što ume da sluša , što je vredan i dobar đak. On je Milankovića izveo pred tablu,jer je opazio da je on sve vreme pažljivo slušao njegovo predavanje, a i zato što je bio inteligentiji od drugih učenika. I na kraju godine mu je dao najvišu ocenu,što je Milankovića i podstaklo da vredno radi i zavoli matematiku. 

Коментари

  1. Добро је, Лазаре. Речца НЕ пише се одвојено од глагола: не бих!!! Убудуће води рачуна о томе!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Srpski jezik. Hajduci, Branislav Nušić.

Srpski jezik,domaći rad. BURE, Isidore Sekulić